Filtrowanie
Marketing i ekonomia
Liczba produktów: 638
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w łańcuchach dostaw. Przypadek polskich przedsiębiorstw przemysłowych
57.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
57,04 zł
Niezależność audytu wewnętrznego w polskiej administracji samorządowej
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Zarządzanie długiem publicznym w krajach Unii Europejskiej w okresach zaburzeń wzrostu gospodarczego
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji
54.33
Marketing i ekonomia
Zysk i S-ka
54,33 zł
Wykłady z teorii wzrostu gospodarczego. Tom 1
51.9
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
51,90 zł
Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
43.92
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
43,92 zł
Międzynarodowy system walutowy. Od złota do waluty cyfrowej (wyd. II)
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Organizatorzy usług transportu miejskiego i regionalnego. Konkurencja i współpraca na przykładzie województwa pomorskiego
90.32
Marketing i ekonomia
CeDeWu
90,32 zł
Wpływ Stref Aktywności Gospodarczej na zarządzanie w gminach Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego
43.22
Marketing i ekonomia
Avalon
43,22 zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
53.99
Marketing i ekonomia
Onepress
53,99 zł
Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta. Wyd. II
66.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
66,55 zł
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw. Sprawozdawczość finansowa i ewidencja operacji gospodarczych
57.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
57,04 zł
Zasady rachunkowości - teoria, przykłady i zadania. Wyd. VII
52.29
Marketing i ekonomia
CeDeWu
52,29 zł
Superprognozowanie. Sztuka i nauka prognozowania. Wyd. II
67.39
Marketing i ekonomia
CeDeWu
67,39 zł
Homo oeconomicus XXI wieku w świetle zrównoważonego rozwoju
65.59
Marketing i ekonomia
CeDeWu
65,59 zł
Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego. Wyd. II
57.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
57,04 zł
System kadrowo-płacowy. Uwarunkowania podatkowe, księgowe i prawne (wyd. II)
84.6
Prawo finansowe
CeDeWu
84,60 zł
Wielosektorowe ekosystemy biznesowe. Koncepcje i przykłady
76.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
76,04 zł
Rezyliencja klimatyczna. Perspektywa spółek GPW sektora nieruchomości
76.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
76,04 zł
Koncepcja work-life balance we współczesnej organizacji. Jak wesprzeć pracownika w godzeniu ról i zapewnić sprawne funkcjonowanie organizacji
44.68
Marketing i ekonomia
Difin
44,68 zł
Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
63.47
Marketing i ekonomia
CeDeWu
63,47 zł
Sprawozdawczość jednostek gospodarczych w dobie rozwoju koncepcji ESG
80.55
Marketing i ekonomia
Poltext
80,55 zł
System zgłaszania naruszeń prawa i ochrony sygnalisty w przedsiębiorstwie
59.55
Marketing i ekonomia
Difin
59,55 zł
Rachunek kosztów. Kluczowe zagadnienia w teorii i przykładach
64.52
Marketing i ekonomia
Difin
64,52 zł
Management Sciences – New Horizons
44.26
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
44,26 zł
Inwestowanie na rynku akcji. Jak ocenić potencjał rozwojowy spółek notowanych na GPW w Warszawie
71.3
Marketing i ekonomia
CeDeWu
71,30 zł
Wprowadzenie do ekonomii międzynarodowej
139.86
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
139,86 zł
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
76.3
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
76,30 zł
Rachunkowość towarzystw zarządzających funduszami inwestycyjnymi
52.29
Marketing i ekonomia
CeDeWu
52,29 zł
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
90.63
Marketing i ekonomia
Poltext
90,63 zł
Integracja europejska. Wybrane aspekty ekonomic
44.26
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
44,26 zł
Zarządzanie zmianą w podmiotach leczniczych. Technologie, innowacyjność, konkurencyjność
104.56
Marketing i ekonomia
CeDeWu
104,56 zł